سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمزنان
با سلام خدمت شما هنرمندان و هنردوستان سراسر کشور... این وبلاگ در پی معرفی هرچه بیشتر هنر کهن ایرانی (قلمزنی روی فلزات مختلف) میباشد. متصدی این تارنماخانم مهرانا نجیمی از شهرستان اراک میباشد. برای طرح سوالات قلمزنی و اطلاع از نحوه سفارش با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید: 09394471240
قالب وبلاگ

حرفه خانگی

آیا تا بحال با خود اندیشیده اید که چرا مشاغل خانگی بر مشاغل دیگر ارجحیت دارند؟ یکی از این دلایل اهمیت خلق و خوی مدیر و یا رئیس در مشاغل مختلف و همینطور مهارت آنان در ارتباط برقرار کردن با زیردستان است. چیزی که باعث حفظ  شان و شخصیت کارمندان میشود و  این مسئله ی بسیار مهمی برای یک انسان است. مدیران زیادی هستند که این مهارت را دارا میباشند ولی شاید ما نتوانیم به هر دلیلی برای آنان کار کنیم پس راه حل چیست؟ آیا باید برای کسانی کار کنیم که این مهارت را ندارند و خلق و خوی غلط آنان را تحمل کنیم؟ آیا راه دیگری نیست؟ با کمی تامل به این نتیجه میرسیم که راه دیگری هم هست و آن خود ما هستیم،نیروی جوانی ما. بله خود ما. شما میتوانید با هر سنی خودتان دست بکار شوید و به قول معروف خودتان آستین هایتان را بالا بزنید اما اینبار نه برای دیگران بلکه برای خودتان.

  قلمزنی و میناکاری دو هنری است که ما به معرفی آنان به شما دوستان عزیز در این سایت میپردازیم و امیدواریم که بتوانیم در این راه کوشا و مفید باشیم. بیائید باهم برای زندگی خود و آینده ی خود تلاش کنیم و آنرا هرچه زیباتر بسازیم.

در زیر بنمونه ای از هنر دست یکی از هنرآموزان عزیز عرصه قلمزنی را مشاهده میکنیم که فقط پس از گذشت 1 سال به این درجه از مهارت دست پیدا کرده و هنوز هم در حال پیشرفت است.

نمونه کار هنرآموز قلمزنی

نمونه کار هنرآموز قلمزنی

کلاس های قلمزنی و میناکاری با آموزش اساتید مجرب در اراک برگزار میشود منتظر حضور سبز شما دوستان عزیز هستیم.

برای کلاس های قلمزنی و میناکاری تحت آموزش اساتید مجرب با ما تماس حاصل فرمایید.شماره تماس ما 09394471240


[ یکشنبه 97/5/21 ] [ 2:43 عصر ] [ مهرانا نجمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

خانم مهرانا نجیمی با پیشینه 4سال تجربه هنر قلمزنی و کار در این زمینه آماده پذیرفتن سفارشات شما عزیزان میباشد. آموزش دوره مبتدی قلمزنی هم توسط ایشان انجام میشود.
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 90461