سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلمزنان
با سلام خدمت شما هنرمندان و هنردوستان سراسر کشور... این وبلاگ در پی معرفی هرچه بیشتر هنر کهن ایرانی (قلمزنی روی فلزات مختلف) میباشد. متصدی این تارنماخانم مهرانا نجیمی از شهرستان اراک میباشد. برای طرح سوالات قلمزنی و اطلاع از نحوه سفارش با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید: 09394471240
قالب وبلاگ

ساخت ظروف از دیرباز در میان انسانهای سراسر کره خاکی مرسوم بوده است برای رفع نیازی به نام خوردن و آشامیدن.  ظرف یا آوند یا گنجانه به محل قرارگیری و جای چیزی گفته می‌شود. کاربرد ظروف در آشپزی و آشپزخانه و و همچنین پذیرایی و سرو غذا بسیار گسترده‌است. ظروف بسیاری از جنسهای مختلف وجود دارند.اعم از چینی ، جوبی، شیشه ای و... اما در این میان همانطور که امروزه باب شده است ظروف مسی جایگاه خاصی را داراست و کاربردهایی  مثل : موارد تزیینی و استفاده به عنوان ظروف مصرفی را دار میباشد . مهمتر از همه  میتوان آنرا با استفاده از هنر قلمزنی به شیی گرانبها  و ماندگار تبدیل کرد.
در زیر نمونه ای زیبا از ظرفی مسی را مشاهده میکنیم که هنر دست یکی از هنرآموزان عزیز قلمزنی است.

 
بشقاب قلمزنی شده | 

جزِییات طرح

نمونه ای نیمه تمام و زیبا از مجمعی دست ساز با ساختی متفاوت

نمایی کامل از مجمع

جزئیات کار

نمایی از وسط کار

برای سفارشات خود با شماره تلفن 09394471240  سرکار خانم نجیمی تماس حاصل فرمائید.

 

 


[ پنج شنبه 97/4/21 ] [ 12:13 عصر ] [ مهرانا نجمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

خانم مهرانا نجیمی با پیشینه 4سال تجربه هنر قلمزنی و کار در این زمینه آماده پذیرفتن سفارشات شما عزیزان میباشد. آموزش دوره مبتدی قلمزنی هم توسط ایشان انجام میشود.
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 90439